Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Nawigacja

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 17
· Najnowszy użytkownik: ujyrato

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Powitanie

Witamy na oficjalnej stronie Ogniska Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu

ZABRZAŃSKIE MALOWANIE NA EKRANIE 2018

ZABRZAŃSKIE MALOWANIE NA EKRANIE 2018OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ NR 3 W ZABRZU
OGŁASZA
XVII KONKURS „ZABRZAŃSKIE MALOWANIE NA EKRANIE” 2018
POD NAZWĄ "Mój Dom, Moja Rodzina".


I. Cele konkursu:
- uświadomienie znaczenia rodziny w życiu człowieka
- pokazanie relacji występujących w rodzinie, zwyczajów i tradycji oraz zainteresowań i pasji
- kształtowanie właściwych postaw moralnych, cech charakteru
- rozwijanie wrażliwości estetycznej inspirowanej życiem rodzinnym
- rozwijanie zdolności plastycznych z wykorzystaniem programów graficznych.
II. Regulamin konkursu:
1. Konkurs jest imprezą otwartą. Przeprowadzony będzie w trzech kategoriach wiekowych:
· klasy I – III szkoły podstawowej
· klasy IV – VII szkoły podstawowej
· klasy gimnazjalne i ponadgimnazjalne
2. Prace powinny być wykonane w ogólnie dostępnym programie grafiki komputerowej (bez skanowania, wstawiania gotowych elementów ) i zapisane w formacie jpg.
3. Prace należy wydrukować w kolorze na formacie 15 cm x 10 cm.
4. Na odwrocie prac należy dołączyć wydrukowaną na komputerze metryczkę zawierającą: imię i nazwisko ucznia, klasę, imię i nazwisko nauczyciela, adres i telefon szkoły.
Z DOPISKIEM Zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu przy ul. Opolskiej 29 w celach konkursu.
5. Wydrukowane prace należy dostarczyć na adres ogniska: Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu, ul. Opolska 29 tel/fax 32 271 54 45. Pliki jpg nazwane imieniem i nazwiskiem ucznia przesłać na adres e-mail: celinka2000@o2.pl do dnia 30 maja 2018r.
6. O terminie i miejscu rozdania nagród laureaci zostaną powiadomieni. Informacja zostanie umieszczona na www.opp3zabrze.cba.pl
7. Przewidujemy dyplomy i nagrody dla uczniów i szkół, które nadeślą najlepsze prace.
8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo publikacji prac bez zgody autora oraz wykorzystanie ich do wystaw.

Organizatorzy:
Instruktorzy Klubu Komputerowego OPP3

XXV WIOSENNE ZAWODY W BIEGU NA ORIENTACJĘ

XXV WIOSENNE ZAWODY W BIEGU NA ORIENTACJĘMistrzostwa Zabrza
w Orientacji Sportowej
REGULAMIN ZAWODÓW
1. Termin: 21.04.2018 r.(sobota)
2. Organizator:
• OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ NR 3 z w Zabrzu
• SZKOLNY ZWIĄZEK SPORTOWY w ZABRZU
3. Baza zawodów - Szkoła Podstawowa nr 31, ul. Jordana 7, Zabrze
4. Przyjmowanie zawodników: 21.04.2018 r. od godz. 9.30 do godz. 10.00
5. Start pierwszego zawodnika: godz. 10.30

Zgłoszenia wg. poniższego wzoru należy przesłać do 18.04.2018 roku (środa)
do godz.12.00 na adres:
Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3, ul. Opolska 29, 41-800 Zabrze
tel /fax 32- 271-54-45 (CENTREX- 200) e-mail: opp3zabrze@wp.pl
WZÓR DO POBRANIA
Informacji udzielają :
Joanna Czech 32-271-27-24 (SP37)
7. Informacje dodatkowe :
-obowiązują zgody rodziców
- uczniowie bez opiekunów nie będą przyjmowani
8. Dyplom 25 Wiosennych Zawodów w BnO, Tytuł Mistrza Zabrza w Orientacji Sportowej otrzymają najlepsze zespoły z niżej wymienionych grup :
- szkół podstawowych (Igrzyska Dzieci -rocznik 2005 i młodsi)
- szkół podstawowych i gimnazjów
(Igrzyska Młodzieży Szkolnej-roczniki 2002-2004)
- szkół średnich (Licealiada-rocznik 1998 i młodsi)
oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców.
9. Klasyfikacja drużynowa obejmie 3 najlepszych zawodników z danej szkoły.
10. Do Finału Wojewódzkich Igrzysk Młodzieży Szkolnej w BnO zostaną
zakwalifikowane najlepsze szkoły oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców.
11. Każdy uczestnik zawodów powinien posiadać strój umożliwiający swobodne poruszanie się w terenie, kompas lub busolę, worek foliowy formatu A-4 jako oprawkę na mapę w przypadku niepogody.
12. Organizatorzy nie odpowiadają za poniesione straty materialne.
13. Zawody odbędą się bez względu na pogodę.

Wyniki konkursu "Proszę, przepraszam, dziękuję".

Wyniki konkursu "Proszę, przepraszam, dziękuję".Klasy I
I miejsce – Nikola Kredowska SP 6
II miejsce – Ania Bluszcz SP 43
III miejsce – Wojciech Radecki SP 35
Wyróżnienia:
Wiktoria Dorczyńska SP 7
Miłosz Standziak SP 24
Milena Musiał SP 42
Agata Michalska SP 43
Klasy II
I miejsce – Wojtek Zyzik SP 25
Wyróżnienia:
Mateusz Mandes SP 36
Karolina Świerczek SP 36
Klasy III
I miejsce – Wiktoria Nocuń SP 28
II miejsce – Piotr Kurełek SP 43
III miejsce – Łukasz Jamrozowicz SP 7
Wyróżnienia:
Artur Pyrsak SP 43
Łukasz Kowalik SP 7
Amelia Rudek SP 5
Maria Kaczmarczyk SP 30
Klasy IV
I miejsce – Wiktoria Kozioł SP 21
II miejsce – Maja Piłatowska SP 25
III miejsce – Natalia Kraszkiewicz SP 8
Wyróżnienia:
Michał Dudkiewicz SP 15
Sara Gręzicka SP 30

Na konkurs wpłynęło 297 prac z kilku zabrzańskich placówek. Nagrodzone prace spełniały wymogi konkursu. Były estetycznie napisane oraz zgodne z tematem konkursu. W wielu rymowankach podkreślane były wartości zawarte w pięknych grzecznościowych słowach „proszę, przepraszam, dziękuję”. Dzieci podkreślały, że należy tych słów używać na co dzień a nie od święta, przez co wszyscy stajemy się lepsi, potrafimy wybaczać, przepraszać i dziękować.
Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym uczestnikom konkursu.
TUTAJ MOŻNA ZOBACZYĆ NAJLEPSZE PRACE
Zapraszamy na wspólne spotkanie z laureatami najładniejszych rymowanek, rozdanie nagród
i dyplomów, które odbędzie się 23.03.2018r. o godz. 15.00 w OPP nr 3 w Zabrzu ul. Opolska 29

XVI EDYCJA 2018 Konkursu Układanka - Rymowanka

XVI EDYCJA 2018 Konkursu Układanka - Rymowanka Regulamin Konkursu Literackiego Układanka - Rymowanka
pod hasłem
„Proszę, przepraszam, dziękuję”.

1. Organizator: Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu ul. Opolska 29
Koło - Gry i zabawy umysłowe.
2. Cel konkursu:
• motywowanie dzieci do twórczej aktywności
• rozwijanie i kształcenie wyobraźni
• rozbudzanie ekspresji twórczej oraz prezentacja własnych możliwości
• uświadomienie dzieciom, co to jest rymowanka
• ćwiczenia ortograficzno - gramatyczne
• fantazjowanie i operowanie dowcipem
• uczenie dzieci szacunku oraz używania zwrotów grzecznościowych
w życiu codziennym
3. Uczestnicy:
• uczniowie klas I-IV
4. Warunki konkursu:
• dzieci samodzielnie układają krótkie rymowanki
• piszą je wyraźnie, pismem własnym (bez dodatkowych ilustracji i zdobień)
• ilość prac jest nieograniczona
• prace powinny być opisane na odwrocie (imię i nazwisko autora, klasa, adres szkoły lub placówki, opiekun)
5. Ewaluacja konkursu:
• wspólne spotkanie z laureatami najładniejszych rymowanek
• opublikowanie rymowanek w Internecie
• wydanie folderu z nagrodzonymi rymowankami
• zorganizowanie wystawy pokonkursowej.
6. Termin nadsyłania prac do 09.03.2018r. na adres
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ NR 3
UL. OPOLSKA 29
41-800 ZABRZE tel/fax 32-271-54- 45
7. Podsumowanie konkursu odbędzie się 22.03.2018r. o godz. 15.00 w Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 3 ul. Opolska 29 w Zabrzu.
8. Protokół konkursu zostanie umieszczony na www.opp3.zabrze.magistrat.pl oraz www.opp3zabrze.cba.pl
mgr Mirosława Ordysińska

FERIE 2018

FERIE  2018od 29.01.2018r. do 9.02.2018r.
w Ognisku Pracy Pozaszkolnej nr 3
ul. Opolska 29
Zapraszamy dzieci i młodzież codziennie w godz. 9:00-12:00 na ciekawe otwarte zajęcia feryjne w ramach FERYJNEJ AKADEMII TALENTÓW.
Informacje znajdują się na www.opp3.zabrze.magistrat.pl w zakładce AKTUALNOŚCI oraz www.opp3zabrze.cba.pl
Projekt jest propozycją na twórcze spędzenie ferii zimowych. Jego ważnym aspektem jest stworzenie możliwości odkrywania i kształcenia uzdolnień oraz położenie nacisku na indywidualny rozwój i samorealizację. Skierowany jest do wszystkich chętnych dzieci
i młodzieży.
W dniu 31 stycznia 2018r. tj. środa organizujemy wyjście do Teatru Nowego na przedstawienie „Idziemy po skarb” Janoscha o godz. 10.00
Zbiórka w OPP3 godz. 9.00 powrót po 12.00.
Cena biletu 18zł.

Wpłaty do dnia 25. 01.2018r. przyjmują nauczyciele poszczególnych kół, osoby uczestniczące tylko w zajęciach feryjnych dokonują zgłoszenia w sekretariacie.

W żłóbku na sianie 2017

W żłóbku na sianie 2017Kategoria – haft przedszkola
wyróżnienie SANDRA SZRAMOWSKA P 16 P. Krystyna Grzelak

Kategoria – haft I – III
I miejsce HANNA ŚWIGOŃ CET OPP4 P. Elżbieta Grodek
wyróżnienie AMELIA ŻYŁA SP 5 P. Margareta Olszewska

Kategoria – haft IV – VI
I miejsce OSKAR AUGUŚCIK SP 17 P. Bronisława Perek
II miejsce ALICJA GRZELAK CET OPP4 P. Elżbieta Grodek
III miejsce AMELIA SKÓRA SP 36 P. Emilia Ziomek
wyróżnienie KRZYSZTOF GRZELAK SP 17 P. Bronisława Perek

Kategoria – szopki przedszkola
I miejsce KAROL WÓJCIK P 11 P. Wioletta Lewandowska
II miejsce MICHALINA SĘDŁAK
ARTUR KHRUN P 12 P. Barbara Dziembała
III miejsce MATEUSZ JABŁOŃSKI P 36 P. Monika Pieczka
wyróżnienie ANNA SIEROCIUK P. 16 P. Adrianna Mroncz

Kategoria – szopki SP I – III
I miejsce PRZEMYSŁAW WAWRZYK SP 26 P. Teresa Bieniek
II miejsce AGATA STAŃSKA SP 5 P. Margareta Olszewska
III miejsce JAN ORZECHOWSKI SP 42 P. Gabriela Bator
wyróżnienie KATARZYNA BURAŚ SP 36 P. Dominika Macha-Kowalska
wyróżnienie WOJCIECH MIREK SP 6 P. Agnieszka Żegleń

Kategoria – szopki SP IV – VI
I miejsce ex AMELIA WINIARSKA SP 24 P. Beata Heyda
I miejsce ex MARCEL KRZYSZCZYK Salezjański ZSP P. Natalia Bednarz
II miejsce ex JACEK WOJCIECHOWSKI
PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI SP 7 P. Teresa Bieniek
II miejsce ex BARTOSZ GOHLA SP 36 P. Emilia Ziomek
III miejsce ex SEBASTIAN MENTEL Międzynarodowa SP P. Małgorzata Pierzchała
III miejsce ex KAMIL CZYBA SP 26 P. Teresa Bieniek
wyróżnienie JAKUB WINTER SP 36 P. Emila Ziomek
wyróżnienie MATEUSZ PLEWA SP 7 P. Teresa Bieniek
wyróżnienie KAROL GRYCZKA Salezjański ZSP P. Natalia Bednarz
wyróżnienie DARIA CHWIOŁKA SP 21 P. Urszula Korzycka

Kategoria – szopki SP VII, GIM
I miejsce WIKTORIA MICHALIK GIM 6 P. Rozwita Sulewska
II miejsce JANNA BINKOWSKA SP 20 P. Urszula Ćwieląg
III miejsce KATARZYNA ANCZAKOWSKA GIM 15 Gliwice P. Katarzyna Kłysik

Kategoria – witraże przedszkola
wyróżnienie MARTYNA PARKITNY P 9 P. Renata Gardoń

Kategoria – witraże I – III
I miejsce ZOFIA ACHTELIK SP 37
wyróżnienie BARTOSZ BINKOWSKI SP 21

Kategoria – witraże IV – VI
I miejsce NATALIA GRABOWSKA
KAMILA GRABOWSKA SP 36 P. Emilia Ziomek
II miejsce KAMIL JEZIORSKI SP 36 P. Emilia Ziomek
III miejsce NIKOLA JASKOWSKA SP 36 P. Emilia Ziomek
wyróżnienie ANNA MATERNIK SP 36 P. Emilia Ziomek

Kategoria – witraże SP VII, GIM
I miejsce SABINA GÓRAL GIM 2 P. Lidia Knull
II miejsce FILIP PIELOT GIM 2 P. Lidia Knull
III miejsce WIKTORIA RAJDA GIM 2 P. Lidia Knull
wyróżnienie ANNA WOJCIECHOWSKA GIM 2 P. Lidia Knull

Kategoria – rzeźba przedszkole
I miejsce URSZULA STELMASZAK P 11 P. Barbara Wysocka
II miejsce MARTA KRASOŃ P 16 P. Adrianna Mroncz
III miejsce ZUZANNA SKOWROŃSKA OPP3 P. Joanna Wątor


Kategoria – rzeźba IV – VI
I miejsce SYBILLA WINGLER SP 36 P. Emilia Ziomek
II miejsce MAŁGORZATA MILEJCZAK SP 36 P. Emilia Ziomek

Szkoły specjalne szopki
I miejsce DOMINIK JAKUBCZYK ZSS 42 P. Alicja Kozub

Szkoły specjalne hafty
wyróżnienie DAWID DONER ZSS41 P. Alina Deja

Szkoły specjalne witraże
I miejsce ŁUKASZ PYCIAK ZSS 39 P. Małgorzata Baryła
II miejsce PATRYCJA JASICA ZSS 39 P. Aleksandra Piotrowska
III miejsce GRZEGORZ PIETRZYK ZSS 39 P. Aleksandra Piotrowska
wyróżnienie ARMANDO PAWŁOWSKI ZSS 39 P. Małgorzata Baryła
wyróżnienie AGNIESZKA JASICA ZSS 39 P. Aleksandra Piotrowska
GALERIA ZDJĘĆ Z IMPREZY

"W żłóbku na sianie" 2017

"W żłóbku  na sianie" 2017OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ NR 3
w ZABRZU

zaprasza do udziału w XX konkursie rękodzieła dziecięcego
„W żłóbku na sianie”

Cel: Utrwalenie tradycji bożonarodzeniowych.
Wychowanie w duchu szacunku dla wartości chrześcijańskich,
narodowych i rodzinnych.

Tematyka: 1.Szopka bożonarodzeniowa
2.Hafty i aplikacje
3.Witraże papierowe
4. Rzeźba i płaskorzeźba
Inne kategorie nie podlegają ocenie

Technika i forma wykonywanych prac dowolna

Do uczestnictwa w konkursie zapraszamy przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół średnich oraz placówki oświatowo-wychowawcze.


Termin i miejsce składania prac:

Prace szopki, witraże, hafty i aplikacje, rzeźby, płaskorzeźby należy dostarczyć w dniu 08.12.2017r. od 14.30 do 17.00
do Domu Parafialnego przy kościele św. Anny Zabrze ul. 3-go Maja 20


Prace należy opisać pismem drukowanym wg podanego wzorca karty zgłoszeniowej.
KARTA ZGŁOSZENIA


Imię i nazwisko uczestnika


Wiek uczestnika

Nazwa szkoły, placówki

Imię i nazwisko nauczyciela
tel. kontaktowy

Oświadczam, że wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w konkursie plastycznym oraz na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji konkursu.
Czytelny podpis rodzica/opiekuna lub pełnoletniego uczestnika.



WAŻNE INFORMACJE ORGANIZACYJNE

14.12.2017r. godz. 16.00-17.00
Zapraszamy wszystkie osoby, które złożyły prace w konkursie na podsumowanie konkursu i rozdanie nagród, wspólne kolędowanie. (zapraszamy rodziny, znajomych, przyjaciół)

17.12.2017r.
- po każdej przedpołudniowej Mszy Świętej udostępnianie zwiedzającym

18.12.2017r. godz. 16.00-17.00 (poniedziałek)
likwidacja wystawy ( prace nieodebrane ulegają kasacji)

Wszelkie informacje o konkursie będą umieszczane na www.opp3zabrze.cba.pl oraz
www.opp3.zabrze.magistrat.pl w zakładce (aktualności)

Cztery pory roku w Zabrzu

Cztery pory roku w ZabrzuPodsumowanie XXVIII Konkursu plastycznego z cyklu „Zabrze moje miasto 2017”
pod hasłem „Cztery pory roku w Zabrzu”.
PRZEDSZKOLA 4-5 lat
I MIEJSCE- MAGDALENA WRZEŚNIAK P. 19 n. Wanda Kościńska
II MIEJSCE- AGATA ZMUDZIŃSKA P. 28 n. Jolanta Detmer
PRZEDSZKOLA 6 lat
I MIEJSCE – WIKTORIA WIDZYK P. 33 n. Aleksandra Machnik
II MIEJSCE-OLIWIA WRÓBEL P. 18 n. Anna Piernikarczyk
III ex –MARTA KUBICA P. 28 n. Jolanta Detmer
III ex DANIEL POHL P. 48 n. Dominika Mogielnicka
SZKOŁY PODSTAWOWE I-III
I MIEJSCE- ZOFIA FADEREWSKA SP 42 n. Katarzyna Dobucka
II MIEJSCE- NATANIEL KRĘCIWILK SP 6 n. Anna Burkowicz
III MIEJSCE- ZOFIA ACHTELIK SP 37 n. Tomasz Achtelik
WYRÓŻNIENIE- KACPER PERDUTA SP 42 n. Gabriela Bator
SZKOŁY PODSTAWOWE IV-VII
I ex MIEJSCE-BORYS ROGOWSKI SP 18 n. Danuta Kusz
I ex MIEJSCE- KALINA JEZIAK SP 5 n. Sabina Borner
II MIEJSCE- NATALIA WINIARSKA SP 14 n. Joanna Adamska
III MIEJSCE – HANNA CEBULA SP 43 n. Anna Grochola
WYRÓŻNIENIE- ZUZANNA SUCHARNIK SP 18 n. Danuta Kusz
WYRÓŻNIENIE- RADOSŁAW KONIECZNY SP 14 n. Joanna Adamska
GIMNAZJA
I MIEJSCE- VANESSA BERNER ZSO 12 n. Sabina Węglarz
IIex MIEJSCE- MAGDALENA GŁOWA ZSO 5 n. Lidia Knull
II ex MIEJSCE- WIKTORIA OKO ZSO 5 n. Lidia Knul
WYRÓŻNIENIE- MARCELINA GREGOREK ZSO 5 n. Lidia Knull
WYRÓŻNIENIE- EMILIA BIELA ZSO 5 n. Lidia Knull
SZKOŁY SPECJALNE
I MIEJSCE- PATRYK CZECH ZSS 42 n. Joanna Czubak
II MIEJSCE- KASANDRA MIRGA ZSS 39 n. Małgorzata Baryła
III MIEJSCE -KEVIN NOWICKI ZSS 39 n. Małgorzata Baryła
WYRÓŻNIENIE- PATRYK KRYCKI ZSS 38 n. Aleksandra Kowaleczko
PLACÓWKI INNE 0-III
I MIEJSCE –MAJA KOWALSKA OPP3 n. Anna Grochola
II MIEJSCE ZUZANNA SKOWROŃSKA OPP3 n. Joanna Wątor
III JAKUB GODYŃ OPP3 n. Małgorzata Pacholczak
WYRÓŻNIENIE ZUZANNA PRYGIEL MDK1 n. Beata Piwowar-Heyda
WYRÓZNIENIE KAROLINA POŁOŃSKA OPP3 n. Joanna Wątor
Od IV wyżej
I MIEJSCE KATARZYNA TRELA MDK2 n. Mykietyn Lucyna
II MIEJSCE ROROT MARIA MDK2 n. Wiesław Darewski
III MIEJSCE JULIA MISTELA MDK2 n. Wiesław Darewski
WYRÓŻNIENIE ALICJA NIEWIADOMSKA MDK1 n. Beata Piwowar- Hejda

Klasyfikacja do wystawy za pomysłowość, fantazję i ciekawą interpretację tematu
WITOLD KUPKA SP35 n. Aleksandra Czader- Krośniak
URSZULA DZIAMBOR ZSO5 n. Lidia Knull
MAKSYMILIAN OWCZAREK SP35 n. Aleksandra Czader- Krośniak
MAGDALENA ZYDROŃ SP14 n. Joanna Adamska

Serdecznie zapraszamy na podsumowanie konkursu, prezentację prac i rozdanie nagród
w dniu 30 października 2017r.(PONIEDZIAŁEK) o godz. 15.30 do Ogniska Pracy Pozaszkolnej nr 3
ul. Opolska 29

Europejski Dzień Bez Ofiar Śmiertelnych na Drogach

Europejski Dzień Bez Ofiar Śmiertelnych na Drogach21 września 2017 r. Europejskim Dniem Bez Ofiar Śmiertelnych Na Drogach – zaproszenie do udziału kierowane do wszystkich szkół.

Europejski Dzień Bez Ofiar Śmiertelnych Na Drogach to druga edycja akcji prowadzonej we wszystkich europejskich krajach pod nazwą EDWARD.
European Day Without A Road Death – EDWARD organizowany jest przez Europejską Organizację Policji Ruchu Drogowego – TISPOL, we współpracy z krajami członkowskimi. Polska Policja od 10 lat jest członkiem TISPOL-u, co pozwala na aktywny udział polskich policjantów ruchu drogowego zarówno w projektach szkoleniowych, kontrolnych działaniach wzmożonych jak również na bieżącą wymianę doświadczeń w obszarze ruchu drogowego z policjantami z innych krajów.
Głównym celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa w komunikacji drogowej. Chodzi przede wszystkim o zwrócenie uwagi na powszechny problem, jakim jest duża liczba osób, która codziennie traci życie i zdrowie w wypadkach drogowych.
Mając na uwadze fakt, że w rejonach szkół na co dzień przemieszcza się duża liczba dzieci, młodzieży i dorosłych zachęcamy, aby szkoły podjęły działania na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Bezpośrednie włączenie się w tę akcję może polegać między innymi na przeprowadzeniu rozmów i wspólnej refleksji uczniów i dorosłych oraz poprzez umieszczenie przed budynkami szkół przy drogach wykonanych przez uczniów plakatów, banerów itp. informujących o tym wydarzeniu. Można również wykorzystać załączony plakat

BIEGI NA ORIENTACJĘ 2017

BIEGI NA ORIENTACJĘ 2017PUCHAR „ZABRZAŃSKIEJ JESIENI 2017”

R E G U L A M I N

1. Termin –30.09.2017r. ( sobota)

2. Organizatorzy :
Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu
przy współpracy z Zespołem Szkół nr 3

Centrum zawodów – Zespół Szkół nr 3 ul. 3 Maja 118

4. Biuro zawodów - czynne w godz. 09.00 – 9.30

5. Materiały startowe wydawane będą w biurze zawodów.

6. Kategorie wiekowe :
R. K. M
Trasa rodzinna( dziewczęta i chłopcy ur. 2008r. i młodsi z opiekunem)

SP-K. M
dziewczęta i chłopcy ze SP kl.IV-VII

G-K. M
dziewczęta i chłopcy z Gim. kl. II-III

P-K. M
dziewczęta i chłopcy z Szkół ponadgimnazjalnych kl. I-III

7. Mapa – skala 1:15 000, e-2,5 m,

8. Zgłoszenia – pisemnie faksem lub telefonicznie w nieprzekraczalnym terminie
do 27.09.2017r.(środa)DO GODZ.15.00-z podaniem imion, nazwisk, kategorii i roku urodzenia na adres:
Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3
ul. Opolska 29 41-800 Zabrze
tel/fax (0-32) 271-54-45
Wszelkich informacji udziela: Joanna Czech-tel.271-27-24 (ZSO nr 5)

9.Planowany start – godz. 10. 00,
planowane zakończenie - godz. 13.00


10. Informacje dodatkowe :
Kierownik zawodów –Joanna Czech,
Dla najlepszych w każdej z kategorii wiekowych – dyplomy i medale,
Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
Obowiązuje posiadanie ważnych badań lekarskich,
Puchar XXVIII Zawodów na Orientację otrzymają najlepsze zespoły z niżej wymienionych grup :
- szkół podstawowych,
- gimnazjów,
- szkół ponadgimnazjalnych,

11. Zasady punktacji :
w każdej z kategorii wiekowych za zajęcie odpowiedniego miejsca przyznane zostaną punkty : I m. – 7p, II m. – 5p, III m. – 4p, IV m .– 3p, V m. – 2p
pozostałe miejsca nie będą punktowane
brak klasyfikacji lub dyskwalifikacja – 0 pkt.
Oddzielnie będzie punktowana kategoria R-K, M (trasa rodzinna przeznaczona dla najmłodszych dzieci z rodzicami, dziadkami lub opiekunami) w terenie oznaczona faworkami.
O zajętym miejscu decyduje kolejno:
większa liczba zdobytych punktów,
większa liczba zdobytych przez zespół miejsc kolejno I, II, III itd.

12. Każdy uczestnik zawodów powinien posiadać strój umożliwiający swobodne poruszanie się w terenie, kompas lub busolę, worek foliowy formatu A-4 jako oprawkę na mapę w przypadku niepogody.
13.Organizatorzy nie odpowiadają za poniesione straty materialne
14.Zawody odbędą się bez względu na pogodę.


Z A P R A S Z A M Y !

ZAPRASZAMY LATEM NA

ZAPRASZAMY LATEM NA WARSZTATY EKOLOGICZNE EKO –WAKACJE pod hasłem
„Żyjemy w zgodzie z otaczającym nas światem - woda źródłem życia”.

W dniach 26.06.2017r. – 30.06.2017r. Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 3 w Zabrzu zaprasza dzieci od 7 -12 lat na warsztaty ekologiczne. Obok zajęć warsztatowych w placówce przewidujemy zajęcia w ogrodzie botanicznym, we Wrocławiu – Hydropolis oraz stacji uzdatniania wody

Zapisy przyjmuje oraz dodatkowych informacji udziela sekretariat OPP3. Zajęcia wyjazdowe są współfinansowane ze środków Urzędu Miasta na dofinansowanie projektów
o tematyce ekologicznej. Koszt rodziców 25 zł. Ilość miejsc ograniczona




Wszystkie dzieci pozostające w mieście zapraszamy na zajęcia kół zainteresowań w godz. 9.00-12.00 wg wakacyjnego planu.

Codziennie do dnia 14 lipca 2017r
Wygenerowano w sekund: 0.50
49,373 unikalne wizyty